دانلود آهنگ جدید

دانلود, آهنگ, دانلود آهنگ, آهنگ جدید, دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید

دانلود, آهنگ, دانلود آهنگ, آهنگ جدید, دانلود آهنگ جدید

آهنگ عروسک ( شب آفتابی ) - داریوش

شب آفتابی

عروسک قصه ی من

گهواره ی خوابت کجاست ؟

قصر قشنگ کاغذی

پولک آفتابت کجاست ؟

بال و پر نقره ای

کفتر عشقمو کی بست ؟

آینه ی طوطی منو

سنگ کدوم کینه شکست ؟

عروسک قصه ی من

زخم شکسته با تنت

بمیرم ای شکسته دل

چه بی صداست شکستنت

صدای عشق من و تو

که تلخ و گریه آوره

تو این سکوت قصه ای

شاید صدای آخره

بعد از من و تو عاشقی

شاید به قصه ها بره


شاید با مرگ من و تو

عاشقی از دنیا بره

عروسک قصه ی من

سوختن من ساختنمه

تو این قمار بی غرور

بردن من ، باختنمه

عروسک قصه ی من

شکستنت فال منه

این سایه ی همیشگی

مرگه که دنبال منه

جفتای عاشقو ببین

از پل آبی می گذرن

عروسک قلبشونو

به جشن بوسه می برن

اما برای من و تو

اون لحظه ی آبی کجاست ؟

عروسک قصه ی من

پس شب آفتابی کجاست ؟
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد